Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

maandag 25 maart 2013

For You

Welkom aan mijn nieuwe volgers Alette, Doris en Ilja



Afgelopen vrijdag zijn we met een bus naar Stampin'Up! in Frankfurt geweest. Super gezellig en leuk om kennis te maken met de mensen daar en te zien hoe alles werkt.
Daarna 2 dagen naar Rijswijk en nu is het weer tijd om hier wat nieuws te laten zien voordat eer weer een drukke week begint.
Dit kaartmodel heb ik gekregen van Ankie van Crea-Ankie, superleuk om te maken.
Ik heb dat gedaan met allemaal Stampin'Up! materialen.

Ik stuur hem ook in voor de volgende challenges
Addicted to CAS: Spring
Crazy for Caz: daar moet je een kaart maken aan de hand van teksten.
Ik heb deze tekst gebruikt 

My foreign visitors can use the translationbutton

Cardstock: SU Whisper White
Dessinpapier: SU Polkadot Parade
Gestreepte vlag: SU Stempelset Hearts a Flutter
Groene cirkel en tekst: SU Stempelset Mixed Medley
Vlinders: SU Bloomin"Marvelous
Lint: Old olive

ANITA

6 opmerkingen:

  1. Heel mooi Anita, en wat een superleuk model enne die kleur groen...helemaal top...
    Groetjes, Alette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bijzonder model. Heel leuk om ook eens zo'n model tussen alle inzendingen tegen te komen. Bedankt voor je deelname aan Crazy For CAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart naar aanleiding van de butterfly inspiratie, wat een leuk model, ik zie er wel iets van een paasei in....;-)
    Leuk dat je meedoet met Crazy for CAS
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a unique fold! I love the butterflies. Thank you for joining us at ATCAS!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een originele en mooie kaart! Helemaal leuk!
    leuk dat je meedoet bij Crazy for CAS!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very original and creative fold, love it! Thank you for playing with us at Addicted to CAS!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita