Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

woensdag 27 februari 2013

Thank You


De vorige stempelkaart ging niet de 1ste keer zomaar goed met stempelen en de Stamp-a-magic.
Resultaat dat ik dus een stuk gestempelde kaart overhield, daar heb ik dit kleine kaartje van gemaakt. Zonde om weg te gooien dus.
De afmeting is 9,5 x 7,5 cm.
Een lief kaartje om ergens aan te hangen als bedankje.

My foreign visitors can use the translationbutton

Cardstock: SU Regal Rose, zwart en Whisper White
Stempelset: SU Madison Avenue
Inkt: SU Regal Rose en Melon Mambo
Lint: SU Melon Mambo
Tekst: SU Pretty Petites (Sale-a-bration) en bijpassende pons

ANITA


1 opmerking:

  1. Wat een vrolijke kaart Anita, prachtige kleurtjes en keurig gestempeld!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita