Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

vrijdag 8 februari 2013

Snel beter worden


Na 3 verhuizingen weer een kaartje van mij hier op het Stampin'Up! blog. Het is een beterschapskaartje geworden voor mijn moeder.
Ik had dit ontwerp ook gebruikt voor een SWAP.


In allerlei kleuren gestempeld en dan kan iemand anders die afmaken, dat is de bedoeling van een SWAP.
Hoop dat jullie hem leuk vinden.

Denken jullie nog aan de Sale-a-bration, toch leuk al die extra kadootjes bij de bestelling.

For my foreign visitors you can use the translationbutton on the top.

Cardstock: SU Real Red en Whisper White
Inkt: real red en Garden Green, Pool Party
Stempelset: Perfectly Preserved

ANITA






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita