Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zondag 23 december 2012

Merry Christmas


Nog een kerstkaart met de materialen van Stampin'Up!

Deze materialen van prachtige kwaliteit kunt u bij mij bestellen.
Ook voor workshops bij mij of bij u thuis zijn er tal van mogelijkheden in overleg.
Bij besteding van € 70,00 krijgt u de catalogus gratis.
Bekijk de catalogus in de zijkant van dit blog en zie de prachtige sets stempels, papier en inkten.
Voor vragen kunt u me mailen op alakaart@gmail.com

Cardstock: Garden Green en Whisper Whitye
Stempelset: Delightfull Decorations
Pons
Inkt: Real Red, Cherry Cobbler en Garden Green
Strasssteentjes SU
Lint

ANITA


1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita