Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

woensdag 26 december 2012

Merry Christmas and a Happy New Year

IK WENS IEDEREEN HELE FIJNE KERSTDAGEN EN EEN HEEL CREATIEF 2013


Nog een kerstkaart gemaakt met de prachtige materialen van Stampin'Up!
Ook in het nieuwe jaar komen er weer leuke acties en sta ik weer klaar om leuke workshops voor te bereiden om iedereen kennis te laten maken met de mooi materialen.
Wil je graag een workshop bij je thuis dan mail me, ook als je zelf demonstratrice wilt worden.
Houdt het blog in de gaten voor de aanbiedingen in januari.
Voor nu fijne kerstdagen en een gezellig samenzijn.

Papier: Snow Festival Designer Papers
Cardstock: Cherry Cobbler
Inkt: Cherry Cobbler
Handschoenen: set Make a Mitten
Framelits
Lint: Old Olive

ANITA



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita