Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

woensdag 19 februari 2020

Nog meer Poppies


Zoals beloofd nog meer van de januari workshop.
Dit notitieblokje is ook gemaakt tijdens deze workshop en natuurlijk ook weer met de mooie Poppies.
Dit keer zijn we alleen aan het stansen geweest wat weer een heel ander effect geeft dan stempelen.
Sommige dames vinden het zelfs leuker om te doen....
Zo'n notitieblokje is een leuk aardigheidje om kado te geven aan iemand.
Zeg nu zelf wie wil dit niet krijgen.

Wat heb ik gebruikt:
Kraft notitieblokje
Cardstock: Poppy Parade, Calypso Coral, Old Olive, Mossy Meadow, Whisper White, Basic Black
DSP: Peaceful Poppies
Tekst: set Speciaal voor jou
Sequins: Peaceful Poppies

Groetjes
ANITA

Wil je ook graag eens een workshop volgen?
Zie dan boven onder de tab 'workshops' dar staan de komende data.
Bestellen?
Ook dat kan. Mail me gerust. Onder 'contact' vind je mijn gegevens.

1 opmerking:

  1. Een heel mooi notitieboekje ! Leuk om te krijgen maar ook om te geven.
    Je proppies van de vorige post zijn ook Supermooi ! Ik heb ook verschillende stempels met poppies en iedere keer heb je een ander resultaat.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita