Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zaterdag 28 december 2019

Merry Christmas


We gaan gewoon nog even door met de kerstkaarten.
Ik heb er nog een heel stel niet laten zien.
Ze zijn ook niet allemaal verzonden nog, hou er nog wat op voorraad.
Soms is het leuk om wat snelle kaarten te maken zoals deze.
Mooi papier, wat folie en kerstballen.


En dan deze nog, nét wat anders maar wel dezelfde materialen.
Ik zag ook nog een leuke challenge bij TGIF challenges C244 waar je Fancy Foil moet gebruiken, genoeg folie op deze dus.
Nu gaan we stil aan richting eind 2019 en begint er weer een heel nieuw jaar waarin we gewoon doorgaan met creative dingen met Stampin'Up!
Ik wens iedereen

A VERY HAPPY NEW YEAR

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Very Vanilla, Mossy Meadow,  Night of Navy
Copper Foil
DSP: Brighly Gleaming
Kerstballen: set Christmas Gleaming + ponsen
Takjes: Pretty Pines thinlits
Stitched Nested Labels
Sterpons

Groetjes
ANITA


1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita