Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

donderdag 11 oktober 2018

Te lang geleden......

Jeetje het is alweer een hele tijd geleden dat ik hier een kaart heb geplaatst.
Tijdgebrek.
Kleindochter geboren.
Door mijn rug gegaan.
Allerlei dingen die op je pad komen leuk en niet - leuk!
Ik heb vanalles gemaakt o.a. voor de workshops maar van plaatsen kwam steeds niets.
Ga mijn leven beteren dus.........hier weer een kaart en wel van de workshops van afgelopen dagen.
Nieuwer kan toch niet?


We hebben lekker met Brusho gekliederd.
Wat is dat leuk, vonden ook mijn workshopdames. Je krijgt zo'n verrassende achtergronden.
Dit is er eentje, de rest volgt nog. 
Ik moet ze nog bewerken voor het blog.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Emerald Envy, Basic Black, Wisper White
Brusho
Tak: Flourish Thinlits
Tekst: Best Birds
Lint: Ruched Ribbon 
Versamark, embossingpoeder, Rhinestones

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Mooi hoor!!!
    Het is een lekker kleurrijk en vrolijk kaartje geworden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk kaartje en er komt vast een tijd dat het weer wat rustiger wordt.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita