Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

donderdag 15 maart 2018

Kadodoosje met kaarten


Zoals beloofd hier een totaal plaatje van de laatste workshop. Een doosje met 2 bruikbare kaarten.
Het doosje is gemaakt met Designer Paper en de enveloppunchboard.
Leuk om kado te geven.


Doosje met een band die het geheel sluit.
Hier zijn de rozen ingekleurd met inkt. Dat wordt gelijk een stuk feller.
Het Designer Paper is ook heel geschikt om (deels) in te kleuren passend bij de rest.
Wil je ook eens een wokshop volgen?
Dat kan.
Op 3 en 4 april zijn er weer 2 met het thema MANNENKAARTEN.
Zie hierboven onder 'workshops' voor informatie.

Denk ook nog om de Sale-a-Bration. Tot 31 maart a.s. kun je daar nog gebruik van maken.
Bij elke € 60,00 een gratis product uit de speciale folders die je aan de linkerkant van mijn blog kunt vinden.

Wat heb ik gebruikt:
Dessinpapier: Petal Passion Designer Paper
Band:  cardstock Basic Black
Randje Real Red, WaterArt paper
Tag Whisper White
Tak: Tranquil Tide
Stempelset  In de bloemetjes zetten
Stansen Petals & More Thinlits
Inkt voor inkleuren: Real Red en Tranquil Tide


Groetjes
ANITA


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita