Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zaterdag 9 januari 2021

Nieuwe mini catalogus VOORJAAR en Sale-a-Bration

 Ik zou jullie hier wel op de hoogte houden van 

het wel en wee van Stampin'Up!

5 Januari zijn er 2 catalogi uitgekomen.

De mini catalogus 

Geldig tot 30 uni 2021

EN

De Sale-a-Bration folder



Ditmaal 2 maanden geldig i.p.v. de 3 maanden van eerder.
Nu dus tot 28 februari 2021.
Bij elke bestelling van € 60,00 of een veelvoud daarvan mag je een gratis product uitzoeken.

De beide catalogi kun je openen door te klikken op de afbeelding in de linker zijkant op dit blog

Ik help je graag met je bestelling.
Mail me op alakaart (ad)gmail.com

Groetjes,
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita