Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zondag 22 november 2020

Christmas Greetings

Vandaag heb ik weer eens wat anders dan een kerstkaart.
Dit is een kadomapje met aan de ene kant een label en de andere kant een kadomapje waar een kadokaart in past.

Hier zie je de zijkant. Middenin is plaats voor een blokzaje met lekkers, zo maak je er een leuk en lekker kadootje van.


Dit is de andere kant met het label


En het kadomapje.
Overal kun je versieringen aanbrengen.
Hier dus in kerstvariant al he ik ook verjaardagsvarianties gemaakt. Die vind je op mijn andere blog
Ik heb hem ook op de Facebookgroep gezet van Het SU-per Team voor hun challenge.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Presents & Pinecones (retired)
Label: Chalk Tal framelits (retired)
Sterpons
Stans: Pretty Pines thinlits (retired)
Stempel: Warmth & Wonder (retired)
Inkt: Cherry Cobbler, Emerald Envy, Soft Suede
Lint: Sheer Linen ribbon (retired)

Groetjes
ANITA



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita