Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

vrijdag 30 oktober 2020

Nieuwe Stampin'Up! acties

 De actie waarbij je korting krijgt op het Designer Paper is morgen afgelopen.

Maar.....

Er staan al weer 2 nieuwe acties in de steigers.

Vanaf 3 november zijn ze te bestellen.

---------

Actie 1 
Er komt weer een Paper Pumpkin in Europa
Joy to the World Paper Pumpkin


Een leuke all-in box met 8 kaarten in 2 verschillende designs met bijpassende envelopjes, 1 inktkussentje, een exclusieve stempelset en allerlei embelishments om je kaarten af te maken.
De kosten zijn € 26,00 voor de complete box excl. port.
De box kun je daarna nog gebruiken om er een leuk kadootje in te doen voor de kerst.

Hier een sneakpeak.....

Actie 2
De Curvy Celebrations


Deze producten kun je ook vanaf 3 november bestellen en komen vanaf januari 2021 in de nieuwe mini-catalogus 2021, dus kun je ze nu al in huis hebben.
Het zijn 2 stempelsets, een stansset en Designer paper.


Mocht je willen bestellen, stuur me dan een mailtje via alakaart(ad)gmail.com 
Heb je vragen dan kun je hieronder in de reacties reageren en zal ik je verder helpen.

Groetjes
ANITA



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita