Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zondag 27 september 2020

Dag zomer, hallo herfst

 

Vorige keer heb ik bij Dutch Card Lovers gewonnen met deze kaart

Ik mocht dus gastdesigner zijn bij deze challenge

Omdat we nu toch echt richting herfst gaan is het thema van deze challenge BOSDIEREN.
Je komt ze soms tegen bij een heerlijke boswandeling.
Ik ben daarvoor lekker aan de slag gegaan met inkt en bomen.

                                

Op de tekst na zijn alle producten van Stampin'Up. De tekst is van Marianne Design en sluit goed aan bij het thema van de challenge.
Ik ben eerst begonnen om een cirkel te ponsen op een Post-it memo. Die plak je gemakkelijk op zijn plek en kun je de achtergrond op kleur brengen en als laatste de zon een kleur geven.
De stempel Lovely as a Tree is de eerste bomengroep die ik heb gestempeld met bruin en daarna de rest aangevuld met andere bomen uit verschillende stempelsets.
Als laatste heb ik de hertjes in zwart op zijn plek gezet.
Verder nog wat afgewerkt met gras en tekst

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Mossy Meadow
Stempelkarton: Stampinback
Lucht: inkt Pool Party
Bomen: Early Espresso en Mossy Meadow
Grond: inkt Mossy Meadow
Zon: inkt Bumble Bee
Bomen: sets Lovely as a Tree (ret)
set Merry Moose
set: Thoughtful Branches (ret) ook het gras
Hert: set Warmth Wonder
Klein hertje en tekst: MDesign Art Stamps MM1631

Groetjes
ANITA





1 opmerking:

  1. Heel mooi Anita, je bos is prachtig geworden en je rendiertjes op de juiste plaats. Helemaal top.
    Groetjes. En fijne zondag, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita