Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

donderdag 20 augustus 2020

Dank je Wel

Na een weekje vakantie met onze dochter en haar gezin zijn we weer begonnen met creatieve uitspattingen.
Gisteren zag ik op het blog van Global Design Project een leuke sketch.
Vanmiddag maar eens mee aan de slag gegaan.
Dit is het resultaat.


en dit is de sketch
Eerst had ik alleen de blaadjes gebruikt maar vond dat uiteindelijk een beetje saai, dus toch maar wat bloemetjes gestempeld en gestansd.
Nu wel tevreden.
Het papier, de stempel en de stansen waren nog niet eens gebruikt, gewoon te erg.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Whisper White, Soft Sea Foam, Garden Green
DSP: Forever Greenery
Inkt: Bumble Bee
Stansen: Ornate Lsyers
Tekst: Bedanken in stijl
Blaadjes: Forever Flourishing dies
Bloemen: Basket of Blooms
Pons: Small Bloom
Rhinestones

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita