Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zondag 26 april 2020

From all of us


Een vrolijk kaartje met de feestende stokstaartjes.
Wat zijn ze ondeugend hé?
De basis had ik nog liggen van een eerdere workshop.
Het DSP is dus retired, maar nog steeds leuk.
Inmiddels de stempel van de stokstaartjes ook want die was van de Sale-a-Bration.
Altijd handig om verjaardagskaartjes te hebben liggen.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Bermuda Bay, Summer Starfruit (ret.), Tangelo Twist (ret.)
DSP: Carried Away (retired)
Inkt: Soft Suede, Smokey Slate
Stempelset: The gang's all meer
Rhinestones

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita