Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

dinsdag 5 november 2019

Brightly Gleaming

Ik loop weer eens achter met kaarten plaatsen.
Vorige week een hele drukke week gehad waar ik met onze dochter en haar bedrijf  Festikaart op een We are Pregnant Event in Utrecht heb gestaan en tussendoor ook nog een dagje naar de KreaDoe ben geweest.
Vermoeiende dagen met veel lopen en staan maar wel heel leuk.
Nu dan maar weer een kerstkaart.


Als je nu denkt die heb ik al gezien.....mooi niet. 
Hij lijkt er wel op maar bij de vorige waren de kerstballen uit het Very Vanilla geponsd en bij deze zitten de ballen er bovenop, dus nét wat anders. Scrol maar even door voor de andere als je het verschil wilt zien.
Het is en blijft prachtig papier dat Brightly Gleaming DSP.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Night of Navy, Very Vanilla
Copper Foil
DSP: Brightly Gleaming
Tekst: Knusse kerst (nederlandse SU set)
Waxkoord

Groetjes
ANITA




1 opmerking:

  1. Prachtig kaartje Anita! Heel mooi zijn de Kerstballen. Dat zijn inderdaad vermoeiende dagen maar hopelijk ben je met een voldaan gevoel naar huis gegaan. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita