Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

dinsdag 21 mei 2019

Celebrate your Day!


Een proefkaart die ik maakte ter voorbereiding van een workshop. 
Gewoon om te kijken of het wel leuk zou zijn.
Ja dus.
Heb hem alleen wat veranderd, maar dat zie je de volgende topic wel.


Dit is een 3-luik kaart geworden met alleen maar stempelen.
Deze mooie set is helaas niet meer verkrijgbaar omdat het een gratis set uit de Sale-a-Bration was.
Ik doe hem niet weg. Deze mag blijven van mij......haha!
Volgende keer laat ik de workshopkaart zien.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Blueberry Bushel, Grapefruit Grove, Whisper White
Inkt: Grapefruit Grove, Bleuberry Bushel, Lemon Lime Twist
Stempelset: Painted Seasons
Tekst: First Frost, Hello Cupcake

Groetjes
ANITA





1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita