Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

woensdag 17 april 2019

Lentekaart


Het is mooie weer buiten en dat vraagt natuurlijk om een zonnige lentekaart.
Dit is zo'n leuke set en afhankelijk van de gebruikte kleuren heel breed inzetbaar.
Dit zijn natuurlijk de zonnige kleurtjes Daffodil Delight en Balmy Blue.
Super leuk om te maken.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Whisper White
Inkt: Balmy Blue, Daffodil Delight, Granny Apple Green
Stempelset: Incredible like you
Rhinestones.

Wisten jullie al dat retiredlist online staat.
Ik plaats hier de links omdat het nogal een lange lijst is. 
Sla je slag als je nog wat wilt hebben hiervan. 3 juni is het einde catalogus 2019-2020 en is dit allemaal niet meer te kopen, behalve de sets met een sterretje. Die komen in een clinguitvoering terug.
Mail me als je wat wilt bestellen maar wacht niet te lang want OP=OP.



Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita