Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

vrijdag 23 november 2018

Extravaganza


Het is vandaag BLACK FRIDAY!!!
Stampin'Up! maakt er 6 dagen van !
Steeds 2 dagen lang aanbiedingen.
Uitgesloten van deze atie zijn de Bigshot, Stamparatus, Bundles en Host Stempelsets.
Wilde je al lang wat bestellen dan is nu je kans om het met korting aan te schaffen.

23-24 november PAPER & EMBELISHMENTS

25-26 november STAMPS & KITS

27-28 november TOOLS & INKT

Blader dus weer eens door je catalogus. De digitale versie staat hier in de zijlijn.
Je kunt je bestelling mailen of telefonisch doorgeven.
Ik bestel zaterdagavond, maandagavond en woensdagavond.
Ik bereken deze dagen geen verzendkosten als je de bestelling komt ophalen.

Groetjes
ANITA

Er staan ook weer nieuwe workshopdata onder de tab 'workshops'.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita