Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zaterdag 7 juli 2018

Happy Birthday


Dit kaartje heb ik gemaakt op Onstage van Stampin'Up! in Utrecht.
Echt chique vind ik en dat komt voornamelijk door dat mooie uitgesneden papier uit de nieuwe catalogus
Verder heeft die kaart ook niet zoveel nodig.
Het achtergrondkaartje is te bestellen in een pakketje samen met 3 andeere kleuren en bijpassende flopjes.
Snelle kaartjes dus.

Wat heb ik gebruikt:
Kaart: Notecards
Delightfully Detailed Laser-cut Specialty Paper
Cardstock: Calypso Coral, Very Vanilla
Stempelsel Beautiful Bouquet
Lint: Polka Dot Tule Ribbon
Pons

Groetjes'
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita