Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

vrijdag 15 juni 2018

You are simply amazing


Op de Facebookpagina van de Stampin'Up! demonstratrices was een uitdaging waarbij je met inkt moest sponsen.
Dit kaartje heb ik daarvoor gemaakt, lekker kleurig.
Het cardstock en 1 kleur groen zijn van de allernieuwste Incolors. Super leuke kleuren zoals je ziet.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Lovely Lipstick, Call me clover. Wild Wasabi, Basic Black
WaterArt paper
Inkt: Lovely Lipstick, Call me Clover, Wild Wasabi
Stempelset: Amazing You
Stans: Celebrate You thinlits
Doily

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita