Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

vrijdag 9 februari 2018

Bedankkaartjes voor klanten


Nog wat herfstige bedanktkaartjes voor mijn klanten.
Ik doe altijd een aardigheidje bij elke bestelling, dat kan een kaartje zijn of iets anders.


Ook dit verdween op die manier


Evenals deze koffiekaartjes

Allemaal gemaakt met Stampin'Up! materialen.
Wil je ook zoiets ontvangen, gewoon bestellen dus!
Komende woensdag 14 februari gaat er weer een verzamelbestelling weg.

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Wat een mooie kaartjes Anita ! Wat lief dat je een presentje bij de bestellingen doet !
    Fijn weekend !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita