Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

donderdag 12 oktober 2017

Thanks


Dankjewel voor de leuke reacties die ik ontving afgelopen week vanwege 5 jaar Stampin'Up! demo.

Zo'n kaartje maakte ik al eerder met de stempelset Floral Statements. Toen gebruikte ik de stempel 'Hello'. De techniek is hetzelfde, evenals de gebruikte materialen
en dat zijn:

Cardstock: Poweder Pink, Lemon Lime Twist, Whisper White
Inkt: Powder Pink, Lemon Lime Twist, Tranquil Tide, 
Stempelset: Floral Statements
Lint: Berry Burst Seambinding
Randpons SU en Rhinestones

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita