Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zondag 10 september 2017

Nogmaals Painted Harvest


Zoals ik jullie beloofde hier nogmaals de stempelset Painted Harvest gebruikt. De zonnebloemen maar dan anders.
Deze set is dus ook heel goed te gebruiken voor kerstkaarten zoals je ziet.
Het is een kaartje van 10 x 10 cm, dus een kleintje, maar wel leuk en ook nog eens snel af.
Handig als je veel kaarten moet maken.
Er zijn nog veel meer ideeën met deze stempelset. Ik zal me daar ook eens in gaan verdiepen, dus er komen nog wel meer kerstkaarten met deze set. Houdt dit blog in de gaten.
Wat vind je van deze?
Kijk ook eens op mijn andere blog www.a-la-kaart.blogspot.com Daar staan heel andere kaarten die ik ook vaak maak.
Op mijn website www.a-la-kaart.nl vind je alle kaarten en creaties die ik maak.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Real Red, Garden Green, Whisper White
Inkt: Garden Green, Real Red
Stempelset: Painted Harvest
Tekst: Retired stamps SU
Rhinestones

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita