Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

dinsdag 1 augustus 2017

Celebrate


Dit is een deel van de kaart van de voorlaatste workshop.
Ik snij altijd alle materialen voor en dan kan het wel eens voorkomen dat er iemand afbelt of ziek is.
Dan blijven de materialen over, dus maak ik daar zelf maar een kaart van voor de voorraad.
Zo ook bij deze.
Ik heb wel een andere achtergrondkleur gekozen en de bloem daarop aangepast.
Zo krijgt het toch weer een andere uitstraling.
De originele kaart volgt nog.

Wat hebben we gebruikt:
Cardstock: Lemon Lime Twist, Whisper White
Inkt: Lemon Lime Twist, Dapper Denim
Dessinpapier: Color Theory Designer paper
Stempelset: Beautiful You
Rok: Daisy pons
Sequins

Groetjes
ANITA




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita