Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

vrijdag 14 juli 2017

Made with....


Dit kaartje heb ik al een tijdje geleden gemaakt maar nog steeds stond hij in mijn map.
Deze stempelset en bijpassende stansen zitten gelukkig nog steeds in de catalogus en dus nog te bestellen.
Met weinig maak je daarmee een mooie kaart.
Ik gebruikte hier aquarelpapier en nadat het nat gemaakt is stempel je de stippen in diverse kleuren.
Ze lopen dan een beetje door waardoor je een wazig effect krijgt.
De libelles zijn gestanst en verhoogd opgeplakt.

Gebruikte producten: 
Cardstock Marina Mist, Baked Brown Sugar, Blushing Bride 
Aquarelpapier 
Lint Blushing Bride
Linen Thread 
Stempelset: Dragonfly Dreams
Tekst: Window Shopping
Stans: Detailed Dragonfly Thinlits
Water en parels 

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita