Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zondag 1 januari 2017

Een nieuw jaar


EEN GEZOND EN CREATIEF 2017

Ook Stampin'Up! begint in het nieuwe jaar met een nieuwe lente/zomercatalogus met weer prachtige nieuwe stempelsets, stansen en papier.
Oh zó mooi weer!!!
Op 4 januari starten we én met de nieuwe catalogus én met de jaarlijkse Sale-a-Bration.
Dan mag je bij elke bestede € 60,00 uit de beide catalogi een leuke set kiezen uit een speciaal SABboekje.
Hoe leuk is dat.
Wil je graag een catalogus ontvangen laat het me dan weten.
Ze kosten € 1,50 excl. verzenden.
Mocht je in januari € 60,00 besteden dan krijg je van mij extra de catalogus gratis erbij.
Neem gewoon even contact op via alakaart@gmail.com
De nieuwe catalogus en het SAB boekje zullen op 4 januari ook online te vinden zijn in de linkerzijkant van dit blog.

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Ook voor jou de beste wensen en een mooie en creatief jaar Anita!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita