Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

dinsdag 19 mei 2015

Theedispenser


Deze theedispenser is van de workshops die in mei gegeven worden. Morgen de laatste.
Ik heb hem inmiddels kado gegeven aan onze oudste dochter die afgelopen weekend jarig was.
Hierboven zie je de voorkant.


De beide zijkanten heb ik hetzelfde gehouden, een beetje rustig dus


De bovenkant is niet zo groot en is extra versierd met veren.
Morgen is de laatste workshop hiermee.

Dessinpapier: Designer Series Paperstack Coastal Cabana
Inkt: Coastal Cabana
Grote bloemen: set Flower Shop
Kleine bloemen: Petite Petals
Rolroos, takjes en rozenblad: geen Stampin'Up! 
Parels, veertje

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita