Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zondag 26 april 2015

Condoleance

Twee  weken geleden ben ik teruggekomen van een rondreis Vietnam.
Een geweldige reis, een bijzonder land en super vriendelijke bevolking.
Een mooie reis om op terug te kijken.
Bij thuiskomst moest ik wel weer gelijk aan de slag voor enkele workshops en op verzoek van de dames werden dat condoleance kaarten met Stampin'Up!.
Hier een paar voorbeelden die ik heb gemaakt.

 De ovaal is gesponsd met Smokey Slate.
Uit sheet heb ik een ovaal gesneden, die kun je zo vaak gebruiken als je wilt.

Cardstock Whisper White
Inkt: Smokey Slate en zwart
Stempel tak/vogels: set Serene Silhouttes
vogelgroepje en wolken: set Up, Up & Away
Tekst: set Bloom with Hope
Lint: Smokey Slate

De ovaal is gesponsd met Smokey Slate

Cardstock: Whisper White
Inkt: Smokey Slate en zwart
Vogel en tak: set Language of Friendship
Vogelgroep: set Up, Up & Away
Tekst: Simply Sketched

Hopelijk hebben we deze kaarten niet vaak nodig en liggen ze nog heel lang in de kast.
De andere voorbeelden volgen nog

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Zo af en toe hebben we deze kaartjes wel eens nodig, maar liever niet te vaak.
    Je kaartjes zijn heel rustig, en stijlvol.
    Mooi gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita