Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

maandag 12 januari 2015

Happy birthday


En hoe vinden jullie de nieuwe stempelset met deze gezellige ballonnen???
Hij is zo veelzijdig.
De 'oranje' ballon heb ik gestempeld met Daffodil Deligt, geel dus, maar omdat er steeds een witte vlek bleef komen door een luchtbel onder de polymeer stempel heb ik hem meermalen opnieuw over de vorige gezet met als resultaat dat ie toch wel enigszins oranje werd, dus de vlaggetjes ook maar in Tangerine Tango gestempeld.
Het is dus een schudkaart geworden, gezellig voor een verjaardag dus met witte en blauwe hageltjes
De workshopkaart met deze set krijgen jullie nog te zien als de workshops achter de rug zijn.

Cardstock: Island Indigo, Whisper White
Inkt: Island Indigo, Daffodil Deligt, Tangerine Tango, 
Melon Mambo, Pool Party en Cherry Cobbler
Stempelset: Celebrate Today
Bakerstwine: Island Indigo

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita