Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

donderdag 10 april 2014

Wekelijkse deals bij Stampin'Up!

De Sale-a-Brations actie is afgelopen maar dat betekent niet dat er geen leuke aanbiedingen meer zijn.
In de maand april zal Stampin'Up! elke woensdag een aantal nieuwe aanbiedingen plaatsen.
Leuke materialen voor leuke prijsjes.
Let wel op!
Deze aanbiedingen zijn slechts één week geldig, dus de aanbieding van gisteren loopt tot en met 15 april a.s.
Je bestelling moet dan wel uiterlijk 14 april vóór 12.00 uur bij mij binnen zijn i.v.m. de betalingen die gedaan moeten worden.

Dit is de link naar de aanbiedingen:

Laat het me weten als je hier wat van wilt bestellen.
Volgende woensdag volgt er meer.

Groetjes
ANITA



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita