Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zondag 1 september 2013

Herst/Winter catalogus en meer....


De nieuwe Herfst/Winter catalogus is uit!!!!
Er staan weer hele leuke dingen in met mooie voorbeelden.
Wil je hem inzien kijk dan in de linkerzijkant, je kunt hem daar digitaal inzien.
Wil je een tastbaar exemplaar, mail me dan.


Ook is de laatste nieuwe Best of set uitgekomen. Dit keer met kerststempels.
Deze set is € 17,95 excl. verzendkosten

Dan nog een nieuwe aanbiedingsbundle in verband met het feestjaar.


De Papillon Potpourri vlinderset EN de pons als bundle met fikse korting.
De clearmount-uitvoering kost normaal € 37,20 nú € 31,62 ex. port € 5,95
De houten-uitvoering kost normaal € 42,20 nú € 35,87 ex. port € 5,95
Deze aanbieding is geldig tot 30 september.

Wil je één of meerdere van deze aanbiedingen bestellen neem dan contact op via mijn mailadres alakaart@gmail.com 

Groetjes
ANITA


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita