Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zondag 19 mei 2013

Stampin'Up en de Libelle Zomerweek

Afgelopen week stond er een stand van Stampin'Up! op de Libelle Zomerweek op het Almeerderstrand in Almere.
Elke dag waren er diverse demonstratrice uit het hele land aanwezig voor informatie en leuke make and takes. Misschien heb je ons daar bezocht.
 
Alle dames hebben ook inspiratiekaart gemaakt die daar opgehangen waren.
Ik had deze ingestuurd. Mocht je dus niet naar Almere zijn geweest dan wil ik jullie die inspiratie niet onthouden.
Het thema was Brasil, dus vrolijke kleuren.
 
 
Ik ben begonnen met een stuk cardstock Calypso Coral van 21 x 14 cm, daarop cardstock Island Indigo van 10 x 13.5 cm en Whisper White van 9,5 x 13 cm.
De stempelset is Oh Hello.
De ovaal is gestempeld met Island Indigo.
De 'pijlen' heb ik beinkt met de markers van de Incolor 2011-2013 en verhoogd opgeplakt.
De bloem is op dezelfde manier gestempeld en daarna uitgeknipt. Een stukje twine van Calypso Coral maakt het af.
De tekst is in zwart afgedrukt en daarna 2 glittersteentjes als afwerking opgeplakt.
Hoop dat het jullie inspireert om ook eens met de markers aan de slag te gaan.

Groetjes
ANITA

 Dit kaartje is gemaakt voor ons Inspiratieblog. Wil je dus vaker inspiratie opdoen kijk dan enkele malen per week. Er worden steeds nieuwe worksops geplaatst door onze demonstratrices.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita