Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

dinsdag 23 april 2013

Theelichthouder


Op onze teamdag in Rheden heeft Mathilde Kortekaas een workshop gegeven waar we dit theelichthoudertjes hebben gemaakt.
Het is zelfs te verzenden in een envelop, dus ook leuk als kadootje voor een jarige.
Zet er wel een glaasje in voor het kaarsje zodat het papier geen vlam kan vatten


Een leuk idee?
Wil je hier een workshop mee of heb je andere leuke dingen gezien.
Laat het me gerust weten.

Opgelet:
Van 15 april t/m 30 mei heeft Stampin'Up weer een leuke aanbieding als je demonstratrice wilt worden. Je mag dan voor € 35,00 méér aan artikelen uitzoeken dan normaal. Dat is nog eens leuk. Denk je er over om ook van je hobby je werk te maken dan is het nu de tijd om in te stappen.
Laat het me weten.
Ook als je gastvrouw wilt zijn voor een workshop dan is er nu een leuke actie. Bij een bestelling van minimaal € 350,00 euro mag je ook voor € 35,00 méér uitzoeken uit de catalogus als gastvrouwgeschenk.
Mail me als je een workshop wilt organiseren.

ANITA

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita