Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

woensdag 9 september 2020

Fijne dag



Dit kaartje had ik al even klaar liggen.
Zag het idee op Pinterest om de nieuwe Incolors te laten zien.
Nu zijn die er al sinds begin juni dus niet echt nieuw meer. 
Dit kaart was dus ergens tussengeraakt.
Laat het toch maar even zien voor het idee.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Whisper White, Magenta Madness
Hexagons: Incolor Designer Series Paper
Lint: Incolor Ribbon Magenta Madness
Tekst: set Speciaal voor jou (ret)
Hexagon pons
Rhinestones

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita