Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

woensdag 3 juni 2020

Nieuwe jaarcatalogus 2020-2021


Vandaag start de verkoop uit de nieuwe jaarcatalogus van Stampin'Up!. 
Wat staan er weer schitterende stempelsets, papier, etc in.
Kijk maar snel in de digitale versie aan de zijkant op dit blog.
Wil je liever een papieren exemplaar, laat het me weten.
De kosten zijn € 2,75 exclusief port.
Mocht je in juni een bestelling plaatsen van minimaal € 50,00 dan krijg je hem gratis.
06.03.20_TH_FLYER_RECRUITING_PROMO_UK
Ook in juni is het aantrekkelijk om in te stappen als demonstratrice bij Stampin'Up!
Je betaald voor je starterspakket € 129,00.
Daarvoor mag je voor € 175,00 aan producten uitzoeken en je krijgt een startpakket met catalogussen en verdere formulieren.
Alleen in juni mag je ook nog eens een extra bundle uitzoeken.
Hoezo aantrekkelijk....!!!!
Ik verwelkom je graag in mijn team.

Wil je meer weten, neem gerust contact met me op via alakaart@gmail.com

Groetjes
ANITA




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita