Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

woensdag 1 april 2020

Leuke actie Stampin'Up!


In april en mei kun je al een set bestellen uit de nieuwe anual catalogus.
De Ornate Garden collectie, maar hij is er ook in het Nederlands en heet dan de Siertuin Collectie.
Prachtige stempels, één tekst en één met bloemen, 2 prachtige sets stansen, designpapier, een embossingfolder, lint en steentjes.
Het hele pakket komt op € 165,50 maar....het is natuurlijk ook als diverse bundles en allemaal los te bestellen.
Laat het me weten dan stuur ik je de uitgebreide flyer digitaal toe.
Bestellen kan uiteraard nog steeds, ook ophalen kan veilig.

JARDIN ORNEMENTAL SUITE COLLECTION (FRENCH)

ORNATE STYLE BUNDLE

BEDANKEN IN STIJL BUNDLE (DUTCH)

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita