Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

dinsdag 19 november 2019

Herfsttasje


Hier zijn het drukke weken.
Vorige week 3 workshops, onze trouwdag en mijn verjaardag met uiteraard een feest op zaterdag, want komende week is mijn man ook nog jarig. Alles in één week dus.
Aangezien ik altijd gluten/tarwe/lactosevrij gebak wil maken voor mijn vriendin en mezelf ben je daar toch nog al wat tijd mee bezig.
Daarom is er even niets geplaatst, gewoonweg geen tijd voor de pc.
Dit herfsttasje is vorige week gemaakt tijdens de 2 Stampin'up! workshops


Het is een leuk model waar best e.e.a. in kan qua grootte.
Leuk om te vullen met chocolade, een paar sokken of wat je maar wilt.


De flap sluit met een magneet die onzichtbaar verborgen zit tussen het papier.
Mooi herfst DSP papier en afwerken met pompoenen.
De andere projectjes volgen binnenkort.
De dames wilden deze keer geen kerstdingen maken........

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Very Vanilla en Peekeboo Peach
DSP: Painted Autumn
Magneetje

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Supermooi, een leuk,ideetje,en je hebt met prachtige kleuren gebruikt,
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita