Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

woensdag 28 augustus 2019

You are one of a kind


Zo'n zin in een zonnig kaartje en dat is gelukt, toch?
De stempel is een two-step, dat betekent dat je hem in 2 kleuren kunt stempelen ofwel zoals ik heb gedaan. De eerste stempel eerst even 'afstempelen' op een papier en dan lichter afdrukken, de 2de stempel in de volle kleur. Zo krijg je toch een bloem in dezelfde tinten en wel schaduw.
Super tof toch?
Zo doe je dat ook met de bladeren.
Spelen met inkt heet dat....haha!
Ik heb nog een kaart gemaakt op deze manier, die zie je volgende keer.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: So Saffron, Whisper White
Designpapier: Subtles Designer Series paper 
Inkt: Grapefruit Grove, Petal Pink, So Saffron, Soft Suede, Pear Pizzazz
Stempelset: Painted Harvest
Tekst: Lovely Wishes
Thick Bakerstwine, Rhinestones

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Prachtige kaart. Ik volg je hier nu ook en heb gelijk een goede stempeltip opgedaan Anita! Ben niet zo heel erg met stempels bezig maar dit komt wel van pas. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita