Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

vrijdag 16 augustus 2019

Wishing you a lovely day


Met een klein groepje workshopdames hebben we in mei dit projectje gemaakt.
Was super gaaf om te doen.
Er gaat best wel veel papier en tijd in dus dat is het enige minpuntje voor workshops maar met kleine groepjes prima te doen.


Op het moment dat ik dit moest voorbereiden was ik net herstellende van 3 weken buikgriep en een beetje inspiratieloos. Toen zag ik dit idee langskomen bij Hélene den Breejen dus dat was super handig.
Ik heb ander papier gebruikt en aangepast aan mijn idee.


Het is een 3-delige kaart met vakjes voor tags.
Er staat nog geen tekst op, dat doe ik pas als de ontvanger bekend is.


Het envelopje is ook een idee van Hélene.
Ik heb een kleine maat daarvan gemaakt.


De bloementoef is deels verhoogd opgeplakt.
Het geheel sluit met een band.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Calypso Coral, Whisper White
Designpapier: Succulent Garden
Inkt; Sweet Sugarplum, Rose Red, Mint Macaron, Old Olive
Stempelset: O so Succulent, 
Tekst: set Forever Lovely
Stansset: Succulent framelits, Window framelits, Chalk Talk framelits
Prikmal: Festive Paper Piercing
Lint: Polkadots tule en Ruched ribbon Sweet Sugarplum
Bakerstwine: Calypso Coral
Mini splitpennen

Groetjs
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita