Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

donderdag 7 juni 2018

Happy Birthday


Dit kaartje is ook gemaakt met de Stamparatus. 
Wat een super handige stempelhulp. 
Je kunt zo gemakkelijk je tekst stempelen en altijd recht en op de goede afstand.
Wil je ook eens kennisaken met dit fantastische apparaat van Stampin'Up! ?
Meld je dan gerust eens aan voor een workshop bij mij thuis.
Op verzoek kom ik ook bij je thuis als dat kan qua afstand. Nodig dan een stel vriendinnen uit dan leg ik je graag e.e.a. uit en laat je zelf stempelen.
Neem gewoon even contact op

Wat heb ik gebruikt: 
Cardstock: Whisper White en Lemon Lime Twist
Inkt: Soft Sky, Berry Burst, Lemon Lime Twist
Stempelset: Perennial Birthday
Tekst To You: Happy Birthday Everyone

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita