Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

maandag 19 februari 2018

Happy Birthday


Nog maar eens een kaartje met de 'zonnenbloemen'. 
Wel en beetje herfstachtig maar ik vind de stempelset nog steeds leuk en hij zit nog steeds in de collectie van Stampin'Up!
Ik ben lekker aan de slag gegaan met bloemen stempelen (2-step) en daartussendoor de eikeltjes, takjes en blaadjes. Daarna afgewerkt met blaadjes en tekst.
Wat vinden jullie?

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Garden Green, Whisper White en stukje kraft
Inkten: Daffodil Delight, Crushes Curry, Soft Suede, Erly Espresso, Garden Green, Pear Pizzazz
Stempelset: Painted Harvest
Leaf Punch
Lint Daffodil Delight
Rhinestones

Groetjes
ANITA

ps. op 6 en 7 maart zijn de volgende workshops hier thuis. Zie boven onder 'workshops

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita