Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

woensdag 4 oktober 2017

Oktober aanbiedingenmaand

7 oktober is het World Card Making Day.
Stampin'Up! haakt daarop in door van 1 t/m/ 10 oktober een aantal stempels aan te bieden met 15% korting en als je de Fast Fuse aanschaft krijg je er 2 gratis vullingen t.w.v. € 18,00 bij.
Leuk toch?



De hele maand oktober staat in het teken van Designpapier.
Als je 3 pakketten Designer Paper aanschaft mag je de 4de GRATIS uitzoeken.
Papier heb je altijd nodig dus sla je slag.
(niet alle papier doet mee, zie de lijst)

Wil je wat bestellen laat het me weten.

Vanwege de verzendkosten heb ik besloten om elke maand rond de 1ste en rond de 16de verzamelbestellingen te plaatsen.
Mocht je tussendoor willen bestellen dan berekent Stampin'Up! standaard € 5,95 per bestelling.

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita