Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

donderdag 20 juli 2017

Merry Christmas


Eindelijk weer een kerstkaart gemaakt en nog wel voor een challenge bij CAS-ual Fridays.
Het thema?

Warme dagen en dan met kerst bezig. Om te gillen dus, maar toch gedaan.
Hoe vinden jullie hem?

Ik stuur hem ook in voor 52 weeks to Christmas.

Wat heb ik gebruikt:
Tag: Seasons of Style Journaling Tags (retired)
Stempel: Jolly Friends (retired)
Tekst: Wishing You (retired)

Groetjes
ANITA

10 opmerkingen:

  1. Grappig, de kerstman met zijn zonnebril! Lekker zomers en kerstig tegelijk!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toppertje weer...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele gave !!!!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie kaart, met een leuke kerstman ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk kaartje en heeft de kerstman nu een zonnebril op?? Grappig hoor! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaart Anita....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje Anita, met de vrolijke kerstman erop!
    Dankjewel voor het meedoen in week 29 van de 52WTC!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Door omstandigheden wat later dan anders, maar ik zou het 52Weeks to Christmas-blogrondje niet graag missen!
    fijn dat je er weer bij bent met je leuke kerstkaartje!
    Nancy
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love that your Santa is wearing sunnies! Thanks for playing along with us at CAS-ual Fridays Challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita