Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zaterdag 11 juli 2020

You are....


Onze oudste zoon is helemaal weg van grappige en speciale schoenen en daarbij zie je hem buiten nooit zonder hoedje.
Hij heeft thuis 2 stapels daarvan op de kapstok liggen en past de kleur aan bij zijn kleding.
Daar moest ik natuurlijk wel wat mee voor zijn verjaardagskaart.
Nu zat er in de Sale-a-Bration van dit jaar een superset voor dit doel, dus daar ben ik mee aan de slag gegaan.
Eerst heb ik met een sponsje de achtergrond een beetje op kleur gemaakt en daarna heb ik de schoen in het rond gestempeld.
Een stapel hoedjes mocht natuurlijk ook niet ontbreken.
Hij kon hem wel waarderen.....haha!

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Spft Suede, Bermuda Bay, Whisper White, Basic Black
Inkt: Soft Suede, Crumb Cake, Sahara Sand, Pool Party, Bermuda Bay
Stempelset: Well Dressed
Stempel: Amazing you
Dies: Celebrate You thinlits

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita