Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

vrijdag 31 juli 2020

Thank You


Het is al veel te lang geleden weer dat ik hier een kaart plaatste.
Soms vraag ik me af waarom ik deze blog nog gebruik. Volgens mij wordt er weinig naar gekeken, althans zeker weinig reacties.
Toch kost het best veel tijd om dit soort dingen up-to-date te houden.
Momenteel ook met heel andere dingen bezig, veel in vintage en leuke albums.
Tja dat heb je soms.
Dit kaartje maakte ik even geleden al maar past wel bij het zomerse weer wat we nu hebben.
Beetje tropische temperaturen en dus een tropische kaart.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Terracotta Tiles, Pretty Peacock, Mag Melady, Whisper White
Inkt: Real Red, Old Olive
DSP: Tropical Oasis (retired)
Stansen: Stitched So Sweetly dies
Blad: Tropical Thinlits (retured)
Braided Linen trim
Enamel Dots (retired)
Glue Dots

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita