Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

vrijdag 3 juli 2020

Bedankt


Simple Stamping noemen ze dit bij Stampin'Up!
Dat is het ook maar het wordt wel een lief kaartje en de boodschap is duidelijk.
Dit is zo'n kaartje dat je als beginner heel gemakkelijk kunt maken.
Tja en wat moet je hier nog meer van zeggen.
Al deze materialen zijn nog te verkrijgen uit de grote catalogus (behalve het lintje)
Wisten jullie ook al dat 4 augustus de mini catalogus voor het najaar alweer uitkomt??
Snel achter de grote catalogus aan maar dat komt omdat ze alles nu wereldwijd gelijk laten lopen.


Gaan we ook gelijk over op kerst.....
De rest mag ik helaas nog niet laten zien.
Wil je wel een papieren exemplaar ontvangen neem dan even contact met me op.

Wat heb ik gebruikt: 
Cardstock: Whisper White, Calypso Coral
Inkt: Caluapso Coral, Old Olive
Bloem: stempelset Painted Poppies
Tekst: stempelset Speciaal voor jou
Lint: Old Olive
Rhinestones

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita