Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zaterdag 20 juni 2020

Thanks so much


Al jaren geef ik Stampin'Up! workshops hier bij mij thuis en soms meldt iemand zich op het laatste moment af door ziekte of zo. Ik snij alle materialen ongeveer 2 dagen voordat de workshops zijn en dus heb ik dan materialen die overblijven.
Bij het opruimen...ja dat doe ik af en toe.... vond ik een stapel van mapjes met gesneden materiaal erin.
Tja wat doe je daarmee?
Ik heb het idee opgevat om met die materialen iets te gaan doen, niet altijd waarvoor ze oorsponkelijk waren bedoeld maar iets anders in combinatie met nieuwe materialen en/of kleuren.
Dit is zo'n projectje.
Het ovaal lag gestempeld en zie hier, een kaart is geboren met een mooie nieuwe stans en een Poppy element.
Zo komen de gesneden materialen toch van pas en wordt het gebruikt.
Er komen er zeker nog meer, het stapeltje groeit gestaag.....

Wat heb ik gebruikt: 
Cardstock: Dapper Denim, Whisper White
Frame: Ornate Layers dies
Achtergrondstempel: Timeless Texture (ret)
Stempelser: Oh Hello (ret)
Afbeelding: Peaceful Poppies elements
Rhinestones

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart, en ja hoor ik ken die restjes... maar je ziet die komen ook nog van pas.
    Groetjes en fijn weekend, laurette

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita