Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

dinsdag 16 juni 2020

Hello


Dit is nog een kaart van de Sale-a-Brationproducten.
Ik heb hem onlangs gemaakt want toch zonde om er niets mee te doen....
Ik heb er wel een nieuwe achtergrondmal bij gebruikt en de lelies op vellum gestempeld met embossingpoeder.
Dat geeft toch wel een leuk effect op die redelijk donkere achtergrond van het DSP.
Ik heb hier nog de nodige kaarten liggen om te plaatsen.
Hebben jullie ook meer gemaakt dan normaal in deze vreemde tijd?
Tussen alle bedrijvigheid door met tuin, mooi weer, kleinkind geboren, oppassen, verhuizing dochter en nog veel meer komen er toch nog wat creaties uit mijn handen.
Het is ook gewoon ontspanning voor mij.
Jullie houden dus nog wat tegoed.

Vergeet ondertussen niet ook regelmatig even in de catalogus te kijken die hier in de zijkant staat.
Er staan weer zoveel mooie spullen in, kijk maar naar die mooie achtergrondstans hierboven.
Je kunt ook een papieren versie aanvragen.
Neem gerust contact op.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Lovely Lipstick, Granny Apple Green, Garden Green, Whisper White
Vellum
DSP: Lily Impressions
Stempel: Lovely Lily Pad
Stans rehthoek: Ornate Layers dies
Label: Stitched So Sweetly
Rhinestones

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita