Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zaterdag 13 juni 2020

Grote zus


Eerder zagen jullie dit model al voorbij komen.
Afgelopen week heb ik hiermee een online workshop gegeven. 
Daarom maakte ik hem nog een keer met stap voor stap foto's.
Aangezien onze kleindochter met de geboorte van Hidde grote zus is geworden heb ik hem aan haar kado gedaan met wat lekkers en wat ballonnen.


Jammer dat dit papier retired is want ik vind het zo lekker vrolijk  en fleurig, zeker voor kinderen.


Het kaartje kun je uiteraard plat wegvouwen.
Helaas past dit niet zo door de brievenbus.
Wij hebben onze kleinzoon inmiddels in het echt kunnen knuffelen en zijn grote zus blij gemaakt met dit boxkaartje en een toepasselijk boek 'Ik wordt grote zus'.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Daffodil Delight, Whisper White
DSP: Birthday Bonanza (retired)
Afbeelding: set Bonanza Buddies (retired)
Stans: Bonanza dies (ret)en Stitched so Sweetly
Tekst: Eline's Words Hello Baby EC0165 MDesign
Lint: Stitched ribbon Bermuda Bay (retired)

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita